Facebook isim değiştirme Şekilli İsim Yazma

facebook isim değiştirmeKimi zamanlar ismimizin duyulmasından veyada bir makale yada bir sitede okunmasından gururduyarız yada geleceğe yönelik düşünürsek ismimizin sitelerde kayıtlı olmamasına özen göstermeye çalışırız .

Göstermeye çalışırız diyorum çünki nezaman ismimizi gizlemeye çalışsak ismimizi açığa verecek elbet bir yerde hata yapmışızdır.
Bu hatayı yapmamak için bugun sizlere ta nasıl ismimizi değiştirebiliriz ondan bahsetmek istiyorum.

ilk olarak facebook.com sitesine bağlı mail adresimizi ve şifremizi yazarak giriş yapıyoruz

Sağ üst Menude “account” Yani hesabım Bölümüne tıklıyoruz, sonrasında “Settings” yazan Kısımdan Name butonuna tıklıyoruz Açılan Bölümde ise “New Name” yeni İsim yazan kısma yeni ismimizi yazıyoruz ve Change Name Butonuna tıklıyoruz hayırlı Olsun İsmimiz değişti.

Not: İlk isim değişikliğinden sonra isminizi 1 ay sonra değiştirebilirsiniz isim değişikliğinden biraz sonra yada bir gün sonra tekrar değiştirmek isterseniz facebook sistemi sizi 1 hafta blockluyacaktır ve buda sizin isim değişikliği talebinizi 1 hafta daha uzatacaktır.

ŞEKİLLİ YAZI YAZMAK İÇİN BU ADIMLARI UYGULAYINIZ

1.Adım: Başlat’ a girin.
2.Adım: “Çalıştır” a tıklatın.
3.Adım: Yazı yazma bölümü karşınıza çıkacaktır.Oraya doğru bir şekilde “CHARMAP” yazın.
4. Adım: Tamam’ a tıklayın.Karşınıza karakter eşlem penceresi çıkacaktır oradan istediğiniz yazı türünü ve şeklini seçip kopyala yapıştır yapabilirsiniz.Çok memnun kalacağınızdan eminim…



Bu Haberi gezenler bu haberleride gezdi:
Facebook isim değiştirme Şekilli İsim Yazma Facebook'ta Paylaş
Facebook isim değiştirme Şekilli İsim Yazma yazısında telif haklarına ve yasalara aykırı bir bilgi veya link bulunuyorsa lütfen buradan iletişime geçiniz.

207 Yorum »

  • ozgur diyor ki:

    merhaba benim ismimin ilk harfi küçüktü ”özgür” die ama ben
    değiştirmek istedim yani ”Özgür” yamak istedim ama hesabım bi
    yönetici tarafından kapatılmış ne yapmalıyım ??? yoqsa hesabım
    elden gittimi

  • admin diyor ki:

    Merhaba Özgür

    Facebookta Türkçe sitesini açtı ama şuanda Türkçe bölümünde türkçe karekter sorunu olduğundan dolayı türkçe karekter kabuletmemektedir. Bu Yüzden dolayı ozgur olarak üye olunuz.

  • ozgur diyor ki:

    yani hesabın elimden gitti mi yeni hesapmı açayım

  • MAVİ DENİZ diyor ki:

    tsk ler bilgileriniz için

  • Veysel GÜMÜŞ diyor ki:

    Mrb Ben Veysel ya benim Ad’ım ” VEYSEL KARAN GÜMÜŞ ” face bookta ” VEYSEL KARAN ” olarak yayında onu nasıl VEYSEL GÜMÜŞ yapabilirim lütfen yardımcı olurmusunz Tşk’ler…

  • ekrem odabaşı diyor ki:

    ya benim adım ekrem odabaşıda oraya kızım tuğçe nur yazmış nolur değiştirin

  • ali erdogan diyor ki:

    mrb ben alii ben facebook acarken ismimi serkan die yapmıştım ama şlimdi geri çevirmek istiyorum nasıl yapılcak bilmiyorum yardım edin lütfeeenn

  • adsız diyor ki:

    ya ben account u bulamadım ya yardım edin acil yorum istiyorumm

  • güzel kız diyor ki:

    ya arkadaşlar ben facebook a kayıtlıyım ama ismimi yazdımmı çıkmıyor neden

  • yokkk diyor ki:

    ya ben accountu bulamadım nerede???

  • frk diyor ki:

    merhabalar.
    isim değiştirmeye çalışıyorum,
    – Ad değiştirme isteğin otomatik onay sistemimiz tarafından reddedildi.
    uyarısı geliyor.

  • yoooookkk diyor ki:

    isim değiştirme:Ayarlar Hesap Ayarları İsim değiş

  • esmer kız diyor ki:

    ya bende nası olsa kaydolmayacaka beceremeyecem diye çılgın aşık diye kaydetmişitim ama herkes erkek sanıyo ltfn bi el atın değiştirelim.bilenlerin dikkatine

  • caner çuhadar diyor ki:

    isim değiştircem

  • Ryuzaki diyor ki:

    benim soyadımdaki baş harfim I ama ben küçük ı olarak yapmak istiyorum çünkü aramalarda herkes küçük harf ı olarak arıyor ve aramalarda cıkmıyorum.ne yapmam gerekir lütfen yardım ???

  • bahar karabacak diyor ki:

    isim değiştirme

  • ece nur diyor ki:

    bende facebooka kayıtlıyım ama açılmıyor.facebookumu nasıl açabilirim lütfen yardım edin.

  • fato diyor ki:

    seni seviyom

  • Asİmcavdar diyor ki:

    isim degişmek istiyroum benim gercek ismim bu asım cavdar

  • eray aygün diyor ki:

    hiç öylesine

  • tuğba özçelik diyor ki:

    y burda herkes sorunun ne oldugunu yazmş ama yardımcı olan kimse yok
    ve bende ismimi deiştirmek istiorum faceden ve accontu bulamadım yardımcı olun lütfennnnn

  • maaam diyor ki:

    arkadaslar gayet güzel acıklanmıs feysbuka giriş yaptıktan sonra sağ üst ayarlar hesap ayarları bukadar isminiz aramalarda çıkmıyosa da gizlilik ayarlarına bakın!

  • hayali diyor ki:

    arkadaşlar eğer isim değiştirmek yada isminiz yerine başka bir isim yazmak istiyorsanız. Facebook açıldığında hemen isminizin bulunduğu yeri ve çıkış yazan yerin tam ortasındaki yerde bulunan yerde ”Ayarlar!! bölümü güreceksiniz işte oraya tıklarsanız hesabınız bölümü açılacak ve gerisini zaten siz yaparsınız çocuk oyuncağı byeeeeeee Allah a Emanet

  • SEDA diyor ki:

    ismmidegiştirmek istiyorum nasıl yapa bilirim

  • cebrail diyor ki:

    arkadaşlar ilk olaraf fecebokk A giriş yapıyosyunuz sonra sag üst kaşede ayarları tıklayın açılan pencerecen isim degiştir yazan yeri, tıklayın ve sonra isminizi istediginiz gibi degiştirebilirsiniz…

  • yesil diyor ki:

    yaa arkadaslar birisi yardımcı olsun bihafta bekliorum isim deiştiriorum yine olmuyo kaldı benim ismim böle nolduu belirsiz bi yardım edin !!

  • GmSé diyor ki:

    ya aRkdşlar facebook’da çoğu arkadşm isimlerini farklı karakterlerde yapıyorlar bnm ismim Gamze acar olark kayıtlı fkt bn ismimi ” qamSé αcЯ ♪ ” oLaRk deqiştirmk isdioRm .. yarDm edeRsnz çok sevinicm.

  • -' мєяνє diyor ki:

    arkadaşlar bnm facede ismim merve coşkun. ama bn -‘ мєяνє ¢๐şкυη – olarak yapmak istiyorum. hesap ayarlarından deiştirmeye çalışıyorum ama farklı puntoları bi arada kullanamazsınız yazıyo. biri yardımcı olabilir mi ltfn…

  • sinem diyor ki:

    facebook u açamıyorum

  • esra diyor ki:

    ad değiştirme isteğin otomatik oay sistemimiz tarafından reddedildi
    diye hata verio ne yapaßilirim lütfen yardımcı olun çok acil lütfen

  • suat diyor ki:

    yha arkadaslarnasıl ısım degıstırılıo:):):):)

  • irva diyor ki:

    arkda$lar bazı arkada$larım yapıo ama b€n yapamıorm ismimin yanına          εїз koymak istiorm ama olmuo yardm €d€rmsniz

  • irva diyor ki:

    εїз <<

  • mahsun diyor ki:

    ismimi değiştirmek istiyorum

  • mahsun diyor ki:

    ismimi değiştirmek istiyorum ama yapamıyorum

  • HANDAN diyor ki:

    ya facebook açılmıyo sıyırcam :/

  • hüanur diyor ki:

    yaaaa benim facebookta ismim hümanur göksu diye geçiyo ben onu değiştiremedim değiştiremiyorumda zaten ama değiştirmek istiyorum lütfen nasıl değiştiriceğimi söyleyin çünkü sıyımak üzereyim

  • yasin diyor ki:

    arkadaşlar facede yasin akman olarak kayıtlıyım bu ismi Yasin ❶❻ akman olarak değiştirmek istiyorum bana yardımcı olabilirmisiniz. şimdiden teşekkürler

  • gamze diyor ki:

    gerçekten çoooooooooooooooook saolun işime yaradı Allah razi olsun tşkler

  • ßuse diyor ki:

    ya beN amy hayRanıyım ve faceßook hesabımdaki ismimi amy Lee yapmak istiyoRum ama istek geçersizdir yazıyor ben oraya ne yazarsam yazayım istek geçersiz diyor yani ßuse de yazsam Buse de yazsam bir türLü oLmuyoR hep istek geçersizdir diyoR yeni bi hesap açmak tabk saçma lütfeN yaRdım ediN..

  • gülsüm diyor ki:

    iyi gnlr ben facebookumu değiştirmek istiyorum çünkü facebook için onay ve onay için kod istiyolar kodumu hatırlamıyorum lütfen bana yardımcı olun afcebookumu açamıyorumm yardımınızı bekliyorum tşkkürlr

  • mustafa diyor ki:

    ya gamze nasıl yaptın şunu banada söle lütfen teşekkür ederim

  • volkanbakıray diyor ki:

    benim facebook isim degiştirmek istiyorum

  • ayaz kaya diyor ki:

    benim facebook isim değiştirmek istiyorum

  • wespucci diyor ki:

    ben de değiştircem x)

  • mustafa diyor ki:

    işimi hallettim saolun ..!kolaymışş

  • EVRİM AKTAŞ diyor ki:

    OF FACEDE İSMİMİ DEİŞTİREMEDİM YAA

  • Braq YükceeLL diyor ki:

    nie böyle birtürlü bulamadım

  • selincan diyor ki:

    olmuyor nasıl yapıcam ben bunu

  • rey_memo diyor ki:

    saol arkads ck yardmcı oldn ALLAH razı olsn

  • batuhan diyor ki:

    benm adm batuhan ama bn ßaтuнaηyapmak istiorm ama farklı puntoları bir arada tutamazsınız dio nasıl yapabilirm yardın edin nolurrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!

  • emRe diyor ki:

    yha bn adımı sekilli olarak yazmak istiorum yani ““-‘ qbi fontlar kullanarak ama yazamıyorum nasıl yazablrm ?

  • gs-_-ben10 diyor ki:

    çok iyi bir şey

  • gs-_-ben10 diyor ki:

    bn adımı böyle yazayım yha

  • Betül diyor ki:

    Yaa Benim Adım Betül Ama Ben Şekilli Yapmak İstiyorum ‘ßєтüℓ’ Olarak deiştirmek istiyorum :| Ama Farklı Punto Falan Diyo Yardımcı olabilirseniz Çok Sevinirim..

  • selim diyor ki:

    facede adımı değiştirmek istiyorum ama her seferinde bana zaten adınız kullanılmaktadır diyor bir turlu değiştiremedim bilgisi olan arkaaşlarımdan yardımcı olmalarını istiyorum..lütfen

  • can diyor ki:

    yha ben ismimin sonuna ١٩٥٤ koymak istiyorum.. Ad değiştirme isteğin otomatik onay sistemimiz tarafından reddedildi. yazısı qeliyor kafayı yiyecem birisi yardımcı olabilir mi teşekkürler

  • ahmet diyor ki:

    olmuyo yha nasıl yapacaz Xd

  • erdiklvz diyor ki:

    ya beyler bayanlar lütfen şuna bi çare bulun. ben isim falan değiştirmek istemiyorum tek derdim aratıldığımda çıkmıyo olmam.. hiç bbi şekilde arama bölümünde çıkmıyorum sadece adresimi giren bulabiliyo beni. bunun sebebi nedir lütfeeeeeenn yardımcı olunn beaaa… lüğttfeenn… erdi kilavuz yazıyorum çıkmıyo erdi kılavuz yazıyorum çıkmıyoru her yol deniyorum çıkmıyoooo :(:(

  • tankolik şeker diyor ki:

    ya ben ismimin başına “`qibi şekiller koymak istiorm ama oLmuo lütfen yardımcı olur musun acil lütfen yaaaaa

  • dadddluuu_kıssss diyor ki:

    yha bn yapamadım new name yhokkkky yhaaa

  • hihihi diyor ki:

    malmısınız bee

    ayarlara girin orada hesap ayarlarına girin sonra adınızı değiştirinnn !!!

  • ayşe eylül coşkun diyor ki:

    ben ayşe eylül herkes bana ayşe diyo ben face ye eylül yazdm tanmyolar benm ayşe eylül yapmam lazm nası olcak olmuyo

  • vefa demir diyor ki:

    sayın arkadaşlar benin facebook ismim vefa demir ama asl imm berat ne yapmam lazın nasıl değiştirebilirim yadrım larınız için şimdiden teşekur ederm

  • serdar akcan diyor ki:

    ayşe eylül orada ikinci adı yazan kısıma eylülü yazarsan olur o dediğin ;) ayrıca facebookta aramada gözükmeyen arkadas sende hesap gizlilik ayarlarından aram kısmına gir.. muhtelemen orda aramaya kapalısın

  • ƒαтιн ѕєη diyor ki:

    αякα∂αѕℓαя вєηιм gιвι уαρмαк ιѕтιуσѕαηιz ƒα¢є ηιzє fati_03_fb_210@hotmail.com єкℓєуιη

  • Serseri Emo diyor ki:

    merhabba bnim adım melis ama bn facebook ismimi deiştirmek istiom ama deişmio dielim melis yhaa *Serseri Emo* die yapıcam olmuo bakın bni eklein çözüm sölein kkn_elis_992@hotmail.com kesinlikle eklein arkadaşlar

  • AY IŞIĞI diyor ki:

    ben ismimin görülmesini istemiyorum ay ışığı olması için yardımcı olurmusunuz

  • Ahmet ERCAN diyor ki:

    ya arkadaslar ben yasımı yanlıslıklıkla 2009 yaptım adres iptal oldu facebook taki aynı adresimi geri almak istiyorum bu konu hakkında yardımınızı bekliyorum

  • ℓạяá diyor ki:

    ya bennn facede ismimi sekilli yazmak istiyorum ama ne yazıkki izin vermiyo nasıl yapabilrm ama arkadaslarım ın sekilli nasll oluoo

  • hewal diyor ki:

    arkadaşlar sizlere yardım edeyim bakın aynen şöyle uygulayın sağ üst köşedeki
    hesap hesap ayarları ism değiştir ve yeni ism yazılıp isim değiştirilir
    çok kolay

  • Sedat Kaya diyor ki:

    S.a Merhabalar Ben Facebookta İsmimi Deiştirmek İstiorum SeKiLLi Nicq YapCaM nSL oLCaq

  • Paki diyor ki:

    ya bende deiştircem ama facede dio işte Ad değiştirme isteğin otomatik onay sistemimiz tarafından reddedildi. napcez hinci biri bana yaadım ediveesin (:

  • tanju diyor ki:

    ya isimlerde yada soyismin sonlarına şekil yapıyolar bunlar takım tarihleri falan oluyo bende yapmak istedim ama geçersiz karakter uyarısı veriyo nasıl yapmam gerekiyo yardımlarınız için şimdiden teşekkrler …

  • burak diyor ki:

    hesap ayarlarından değiştiriyosun arklar :)

  • bayram diyor ki:

    sevgili
    arkadaşlar benismimideğiştiriyorum

  • SİNAN diyor ki:

    YA BENİM İSMİM SİNAN AMA ARKADAŞIM MEHMET TAN DİYE KAYDETMİŞ LUTFEN BANA YARDIM EDİN

  • ışıL diyor ki:

    arkadaşlar lütfen acilen yardım edınn yukarıdaa anlattım sorunumuu lütfenn msn ekleyın ordan anlatınn tmm yardımlarınız için şimdiden saolun

  • şehmuz muz döner diyor ki:

    isim değiştir

  • !!wirüs!! diyor ki:

    ya arrkadaşlar ben adımı değiştirmek istiorum ama ad değiştirme isteğin otomatik onay sistemi tarafından reddetiliyo ne yapim

  • dinle! diyor ki:

    ARKADAŞLAR BURDA NERDEYSE HERKESİN SORUNU GENELDE AYNI ‘ İSİM DEĞİŞTİRME İSTEĞİNİZ OTOMATİK ONAY SİSTEMİMİZ TARAFINDAN REDDEDİLDİ!’ FACEBOOK FAZLA İSİM DEĞİŞİKLİĞİ GÖNDERENLERİ SANIRIM BANLIYOR VE ÖNEMLİ OLAN BU BANI NASIL AÇTIRACAĞIMIZ?! KİMSE BUNUN HAKKINDA BİRŞEY YAZMAMIŞ… BİLEN VARSA YARDIMCI OLSUN LÜTFEN!!!!

  • KiSsMe diyor ki:

    ARKaDASLAR BOSUNA TIRI VIRI YAPIP YALVARMAYIN KIMSE UGRASMASIN BURDAKI ARKADASLARIMIZIN COGUNUN SORUNU AYNI ISTEK SITEMIMIZ TARAFINIZDAN RED EDDILIDI BU BUNU COZMEK ICIN YENI BI FACE ACICAKSIN BASKA YOLU YOK… TSKRLER

  • gülizar boncuk diyor ki:

    arkadaşlar birşey olmaz

  • merve diyor ki:

    ismimi deyiştirmek istiyorum nasıl deyiştire bile bilirim

  • merve diyor ki:

    facebooktaki ismimi deyiştirmek istiyorum

  • tuçe diyor ki:

    ismimi nasıl deyiştire bilirim

  • ceylan cansu diyor ki:

    ya ben adımı değiştirecektim sevgilimin adı geçiyor barış torun die
    ama ben onu ceylan cansu olarak değiştirmek istiyorum olmuyor yardım edin

  • sacide akbaş diyor ki:

    ya ben adımı değiştirmek istiyorum ama verilen bilgilerden anlamadm yaa yardım cı olsanız makbule geçer şimdiden tşk ler

  • sacide akbaş diyor ki:

    ad soyad yerine başka şeyler yazmak amacım

  • Rojvan diyor ki:

    ben admımı değiştirmek istiyorum ad değştirme isteğini gönderiyorum red ediyorlar ve 2 hafta ad değiştirmek için engelleniyorum bu nasıl iş :(

  • zlm diyor ki:

    mrb aramada bulunamamanızın sebebi arama ayarlarını kısıtlamanızdan dolayı olabilir.gizlilikten arama ayararına girip ordan deneyin birde

  • Enes gümüş diyor ki:

    mrb admin ben ismimi deiştirmek istiyorum facebookta ama talebiniz otomatik onay sistemi tarafından reddildi diyor neden olabilir ?

  • mahmut diyor ki:

    adımı değiştirmk istiyom nası değiştirbilirm

  • ƙɐчɐ diyor ki:

    ArkadaşLar FaceDe İsmimi SekiLLi Yapamıyorum NasıL oLucak Yrdım pLssss…………

  • ƙɐчɐ diyor ki:

    Farklı puntoları bir sözcük içinde bir arada kullanamazsın.Diyorr NasıLL Ypıcam Yrdımmm pLsss

  • nazlı diyor ki:

    ismimi değiştirmek zorundayım

  • volkan diyor ki:

    ya ben facede ismin yanına simgeler ok işreti gibi simgeler koymak istiyom yaptığımdada farklı butonları aynı anda kullanamzsınız diyoo
    diğer arkadaşlarım yağınca oluoy bi ben yapın ca olmuyooo

  • merve nur diyor ki:

    yok ben kız arkadışımla konuşuıyom diyo ismi degiştir yani ismim merve nur yapsanız çok teşekür ederim

  • omer diyor ki:

    ya ben face babama kurdum ama hep ben giriyom ama hepsi banaa dayı yada amca diyo mesela amcamın oğlu ben farmvilleye giriyom diyorki amca sen bu tarla oyunlarına takma ismimi değiştirsem herkes anlar benim olduğumu ama bi türlü yapamıyom aranızda yapan varsa lütfen yardımcı olsun

  • ismet diyor ki:

    ismi”mi dehişdirecem

  • zBidy diyor ki:

    arkdslar isterseniz msnden yardımcı olayım sizlere çok basit zbidy-@msn.com

  • GaZeL♥ diyor ki:

    ARKADAŞLAR ANLATIYOM İİ BAKIN ŞİMDİ SAĞ ÜSTTE ANASAYFA VARYA ONUN YANLARINDA DA HESAP VAR YANINDA OK İŞARETİ VAR ORAYA TIKLIYOSUNUZ VE AŞAĞISINDA HESA AYARLARINA TIKLIYOSUNUUZ ORADA AD DEĞİŞTİRME FALAN VAR SİZE BIRAKIYORUM BYE K.İ.BAKIN…♥♥

  • furkan diyor ki:

    arkadaşlar hemen olmaya bilir nie olmuo demeyin 24 saat geçmesi lazım.

  • kübra diyor ki:

    ya lütfen ismim facebookta düş damlası ama –>tR qüBRa cTnTs yapmak istiorum çk fazla karakter var dio nası yapcam :S

  • billie_rock_forever diyor ki:

    BEYLER BAYANLAR ; FACE HERTÜRLÜ YAZI FONT UNU(KARAKTERİNİ) DESTEKLEMEMEKTEDİR,BU NEDENLE BİR BÜYÜK BİR KÜÇÜK YAZARSANIZ,KENDİ KAFANIZA GÖRE HER TÜRLÜ FONTU KULLANIRSANIZ YAZAMAZSINIZ,SİZLERDE FACEDE MİLLETİN KULLANDIĞI ŞEKİLLİ HESAP İSİMLERİNDEN KENDİ İSMİNİZİ SOYİSMİNİZDEKİ KARAKTERLERİ ORALARDAN BULUP KOPYALAYIN KENDİ İSMİNİZİ OLUŞTURUN,ONLARINKİ OLDU BENİMKİ OLMADI DEMEK İSTEMIYORSANIZ SADECE BASKALARININ KULLANDIĞI AKTİF HESAPLARDAN KOPYALA YAPIŞTIR YAPIN ÇOK DAHA ŞEKİLLİ OLACAKTIR,VE BİR UYARI!! NEDENINI BILEMIYORUM AMA BENİM HESABIMI HERTÜRLÜ ŞEKİLDEN ŞEKİLE DONUSTURUYORUM AMA ARKADASIMINKI OLMUYOR NEDENSE BUNU ÇOZEBILMIS DEGILIM BAZI HESAPLARDA YAPAMAYABILIRSINIZ,YADA ARADAN 24 SAAT IN GECMESI LAZIM SONRA DEGISECEKTIR,,

    HESAP—HESAP AYARLARI—ADI___ DEĞİŞTİR__

  • FURKAN diyor ki:

    vallaha bn çoq ugraştımyapamadım sizden allah razı olsu çoqqqq teşekürrrlerr..!

  • $€k€r kızz diyor ki:

    denedim ama burdaki söylenenler gibi olmuo isminizde geçersiz kerakter war dio ne yapmam lazım arkadailar yardımcı olabilirmisini????????????????????????????????????????**

  • BİRNAZ diyor ki:

    CADI ŞEYY

  • hakan diyor ki:

    ya amk ne kadar salaksınız ya :D bi boktan caktıqınız yok puhnaha :D

  • edanur diyor ki:

    yhaa ben adımı değiştiriyorum ama adında geçersiz karakterler var dio ne yapabilirim yardım edn nolur

  • bilgi verici diyor ki:

    arkadaşlar lütfen bir çözüm yazınca okuyun olmuyorsa kendinize yeni bir hesap açın veya isminizi fazla değiştirmek için tıklamadıysanız şu aşamaları deneyin 1) hesap ayarları ve ad değiştir yazar ona tıklayıp isminizin yazın bu aşamaları çok fazla denerseniz hesap bunu kabul etmeye bilir yada aradan 24 saatin geçmesini bekleyin yani 3 şansınız var ilk olarak bu aşamaları yapıcaksınız eğer olmuyorsa ve çok fazla denemeye kaldıysanız 24 saaatin geçmesini bekliyceksiniz hala olmadı diyorsanız kendinize yeni hesap açın arkadaşlar bunun başka çözüm yolu yok lütfen yazdıklarımı yapın

  • gizemnu diyor ki:

    ben yenı hesapacmaya calısıyom ama acamıyom üzgünüm verıyone yapmamlazım

  • msty diyor ki:

    yenı hesapta acıoruz aam olmuoo işte mıllet yapşıoo ßızmkLer olmu000 :D

  • msty diyor ki:

    şİmDİ yInI heSaß aCsAkj 0LcAqMıııı dAAA yooooooo hoo mesela arkadasım sekıllı yazmısss aam bn yazamıommm :(:(:(:(:(

  • msty diyor ki:

    satenn bennn ayın 20 sinde bierden duydum 1 ay bekle dıeee 1 ay bekleyecemmm yıne olmassa ismim bu sefer duzleyecem bn faceiii :D :D :D

  • ebru diyor ki:

    arkadaşlar size yardım edeceğim herkes sorunlarını yazmış amaa cvp yazan insan yoq şimdi size anlatıyorum evt ilk şekilli olarak yazabilmek için başlata giriyorsunuz ardından tüm programlara giriyorsunuz donatılara giriyorsunuz ve donatılarda sistem araçları var sistem araçlarının içinde karakter işlem var ona tıklıyorsunuz ve isimlerinize şekil verebilirsiniz şekil vermenin kısa yolu bu oşekilli ismi kopyalayın facebookta hesapa tıklayın ardından hesap ayarlarına adı var hemen yanında değiştir var mavi renkle yazılmış ona tıklayın ve kopyaladığınız şekilli yazıyı oraya yapıştırın ve bu kadar 1 kişi bile cvp yazar artık dayanamadım yazıyim dedim sizlere kolay gelsin ;)

  • murrat diyor ki:

    yaa arkdaşlar ben adımı degiştirıyom olmuyor diyokıne=ad degiştirme istegin otomatık onay sistemımız tarafından reddedildi ne yapacam bilmıom bna yardım edermsınız lütfen orient_jazz46@hotmail.com msn adresinden bna soylermsınız ???

  • msty diyor ki:

    arkadaslar bn bunun cozumunu buldum soluyummu size bakınnn isi mi şekilli yapabilmeniz için gogle chome yuleyın we ordan qirin facenizeeee hesqaptan istediqiniz qibi şekilli isim yazın xxx lşi felan “ bunun qibi şekiller felan war yapın istediqinizi odan oluooo bn bır ay bekleyecektıım we kullndıqım face ye moziilladan qiiodum we ordan değişmiyooo bunu kesın dene yıon google chrome yukleyın bılqısayarınıza intewrnetten indiin bulmassanız da photo scape indişrin tam indirden oprdan o proqramı kurun we saten otamma tıkmen qoqole chrome de yuklenıooo bunu yapınnnn ok

  • NANO_POWER diyor ki:

    ÇOK TEŞEKKÜRLER

  • mısra diyor ki:

    yhaa bhn facede ismimi şeklli olarkk yazmkk istiomm ama olmuoo snirr oldmm nasLL ypablirmm??????????

  • ghost841 diyor ki:

    ben adımı shadow soyadımıda 841 yapcam olmuyo
    soyadı değiştirdim yine olmadı YARDIIMMMMMMMMMMMM

  • msty diyor ki:

    mısra internetten google chrome indir ordan facene qir ad değiştirme istediqini yapppppppppppppp bune dene kesınlıkleee

  • eda diyor ki:

    ne dionuz sanalikada film yıldızı oldum

  • M..S diyor ki:

    FACEDE ŞEKİLLİ OLARAK İSİM YAZMAK İSTİYORUM AMA YAPAMIYORUM YARDIMINIZI BEKLİYORUM….

  • Saliyh diyor ki:

    bi sürü salak dolu sitede… sistem bu internet sağlayıcınızı değiştirseniz de yeni üyelik alsanızda fark etmez facede isimlerde farklı karakter kullanmak yasak normalde ama.. bunu bi uygulama sayesinde kırıyosunuz.. facede arama yerine şekilli nck fln yazın deneyin işiniz bitincede uygulamalara gelin ordan bütün üyelikleriniiz silin.. o kadar (:

  • ilknur diyor ki:

    sevdim ama karşılıksız aşığım ama bu hayatta yapa yanlız

  • kadir polat diyor ki:

    ben ismimde özel karakterler kullanmak istiyorum ama olmuyor…
    ancak çoğu kişi yapıyor bu nasıl oluyor ismimin bir harfini bile özel karakterle yazamıyorum bi yardım edin

  • mysterio vedat diyor ki:

    iyi arkadaş

  • mysterio vedat diyor ki:

    ben ismimi değiştirmek istiyorum

  • deniz diyor ki:

    ya afedersiniz bi hemen bana baksanız ya ben yapamadım bu face de şekilli isim yazmayı faceme giriş yaptım ama sağ üst köşede account die bişi görmedim yardımcı olun ltfen :((((

  • S€rÆp diyor ki:

    BU İSİMLER FACEDE OLMUYOOOO

  • AysequL diyor ki:

    ya size bişe dicem ben şekilli yazıcam ama başlat,çalıştır derken :S

  • sEAD diyor ki:

    yhaaaa bu işlemlerii uyguladm fakat.facebookda bu işlemler işlemior…buna da bir çare bulun…harflerii yazıorm fakat isminizde geçersiz karakterlet var diorr….eğer bu sorunun cevabınıda yazarsanı<z…çok ii olurr ….xD

    :::.:….::

  • àŁi diyor ki:

    arkadasLar ismini değiştirmek isteyenLer ESRUHUM_gs_1993@hotmail.com (facebookda ekLesin) hemen değiştiririz. NoT:facebook dan ekle çünkü pc de msn proğramı yok onun için ancak facebookda yardımcı olabilirim teşekürler.

  • BEKOOŞ diyor ki:

    ya dediğini yaptım gene ismimde değişiklik olmadı şekil karakter yapayım dedim olmadı

  • SEVDA diyor ki:

    ama facede yapınca şekkiler veriyorum ama gerksiz karakter var diyo ne yapmalıyımmm????????

  • şükriye diyor ki:

    . ҉şükriye҉ ben ismimin yanına bu şekli koymak istiyorum ama izin verilmiye face de bu şekli nasıl koyabilirim herkesde var çok özendim lütfen yardım edin

  • mehmet diyor ki:

    işallah dorudur

  • İREM diyor ki:

    çok tşkr edirm çok işime yaradı

  • ıssız jojuk diyor ki:

    bu boyle olmazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  • ıssız jojuk diyor ki:

    isim desmek isttttttttttttttttttim

  • Sanal Siddet diyor ki:

    msn veren arkadaşlara inanmayın facenizi çaLabilrler facenin kendi yardım sayfasını okursanız anlarsızın :) deRDi Olan EqLeR !

    aLyEmRah@w.cN

  • ZLL diyor ki:

    yha benimkinde adınızda geçersiz karakterler war dio!!!! napcam???? :'(

  • Trabzonlu diyor ki:

    Ben facede Б¹ eklemek istiyom ama olmiyor. Lütfen yardim edin.

  • sulatn diyor ki:

    sizi çok seviyorum kakkalarımmmmm

  • rambo diyor ki:

    arkadaşlar nasıl kopyalınıo

  • salih diyor ki:

    ben adımı nasıl degiş tirebilirim

  • esrar colich diyor ki:

    ya ben ismimişekilli yazmak isitiyom yazamıyom böle yapmak istiyom ama olmuyor ҲǾǿҳ’.ılı.`Faruk ।૧૦ડ

  • yusuf diyor ki:

    aRkadasLar bn buLdum sonunDa .. ekLeyn SöLim ,zor buLdum :)
    zamkrok__34@hotmail.com

  • zeki kara diyor ki:

    feysimin adını degiştiremiyorum

  • kadriye diyor ki:

    mrb arkadaişlar ben sizin sorununuzu biliyorum ama benimde sorunum size yardım etmek için yorum yazıyorum gennellikle herkes nasıl isim değiştirecem demiş CEVAPLIYORUMM:hesaptan hsap ayarları deyin istediğiniz ismi ve soy ismi yazın isterseniz altına da 2. isminizi yazarsınız benim sorunum ise şu.ben ismimi değiştirmeyi biliyorum ve bir çok kez değiştirim ama ben şekilli değiştirmek istiyorum ADMİN CEVAPLARSAN SEVİNİRİM BİLİYORSUNDUR İNŞALLAH BEN ÇOK DENEDİM AMA KABUL ETMİYOR BİLDİĞİN ŞEKİL VARMI FACEBOOK KABUL ETSİN…..

  • gülsüm diyor ki:

    bende face ye kayıtlıyım bişey olursa söyliye bilirsiniz…

  • cansu diyor ki:

    ya hani üsteyazmışsınızya şekilli yazı için 1. adm başlat diee başlat neresii acba ??????

  • serap diyor ki:

    Faceye girdiğinizde hesabıma tıklıyosunuz orada seçenekler var hesap ayarlarına tıklayın . adı ( gerçek adı ) denilen yere hem adınızı hemde soyadınızı şekilli yazabilirsiniz !! soyadınızı yazmassanız isminiz kabul edilmicektir :D

  • ayça diyor ki:

    win_eda_1998@hotmail.com ekleyin Ben size söçlim nasıl olduğunu :D :D

  • Ömer diyor ki:

    Ekranın sola lt köşesinde var ya o.Orayı tuklayınca Çalıştır falan yazar oraya tıkla açılınca charmap yaz.

  • murat örnek diyor ki:

    arkadaş olmuyor be ne yaparsak yapalım düz türkçe yazmadıkça adınızda geçersiz karakter var diyor !!!

  • ASLI diyor ki:

    kopyalayamıyorum

  • sidal diyor ki:

    ben ismimi çok degiştrdm bu yuzden simdi ismimi degstiremyrm ne yapmalıyım??

  • eyup kesici diyor ki:

    ANTEPLİ<SUSKUN<EYÜP CAN

  • şeqer diyor ki:

    ben ismimin yanına havalı söz arıormmmm

  • Boşluk diyor ki:

    Yaa Ben Facebookta Jeff Hardy Adım…Adımı Jeffkolik Enigma olarak Değiştirmek İstiyorum Şöyle Bi Uyarı Geliyor:
    Ad Değiştirme İsteğiniz Otomatik Sistem Tarafından Reddedilmiştir
    Bi Cevap Alırsam Sevinirim <3

  • Davut diyor ki:

    ismin yazına güzel bir söz yazamıyorum

  • sena diyor ki:

    dediğiniz gibi charmap üzerinden kopyala yapıştır yapıyorum ama adında geçersiz karakterler var diyo ne olur yardım edin

  • esmer baby diyor ki:

    arkadaşım hep snç istiyonuz bir kere de cvp verin faceyi açıyom hesap yazıyo tıklıyom hesap ayarları yazzıyor tıklıyom adın yazıyo deiştir diyon ondan sonrada diğer adın yazan yere tıklıyon adında büyük harf çok diyo olmuyor YARDIM!!!!!!!!!!112

  • esmer baby diyor ki:

    BULDM hesap ayarlarıNA GİR ONDAN SONRA ADINA GİR ADIN VE SOYADINI SİL İKİNCİ AD YAZAN YERE GİR ORADAN İSTEDİN İSMİ YAZ OLUYOR

  • AYCA diyor ki:

    arkadaşlar.benim arkadaşlarım ismlerini şekilli yazabiliyorlar.bende yazmak istiyorum ama olmuyor.benim adım ayça gürcan nasıl yazabilirim.facebook ismimi nasıl kabul eder.lütfen söyler misiniz acil cevap

  • özgür diyor ki:

    ya benım facemi caldılar ben nasıl geri alcam

  • yazgül diyor ki:

    yazgül yılmaz

  • yazgül diyor ki:

    kıyma bana deli aglan ? @yazgül@

  • saane adumdan :) diyor ki:

    yha arkadaşlar snir oldum yha biri bilgi versin artuqq lutfennnnnnnnnnnnnnnnnn

  • Gülizar diyor ki:

    sLm qerçekten çok süper ya çok memnun kaldım teşekkürLer (:

  • yusuf ve esra diyor ki:

    yusuf ve esra

  • busra diyor ki:

    saoll Ömerr

  • busra diyor ki:

    saoll Ömer

  • sait diyor ki:

    ok

  • infacı diyor ki:

    peki okeyde nası degiştiryoruz adı bilen varmı ?????

  • fatih sartık diyor ki:

    yan lış oldu ismimi deiğiştirmek istiyo

  • fatih sartık diyor ki:

    kapat

  • fatih sartık diyor ki:

    kapatmak istiyomjk hınkhbb

  • ssgenc55 diyor ki:

    arkadaşlar isim değiştirmeyi herkes biliyor o yüzden nasıl isim değiştirilir sorusuna cevap yazmayın.

    tüm yorumlardaki asıl sorun şu: herkez ismini farklı harf karakterleri ile yani şekilli değiştirmek istiyor.

    problem şu ki facebok farklı karakterleri bir türlü kabul etmiyor. ben isim ve soy isim bölümüne sadece 1 harfi değiştirerek yazıyorum yinede kabul etmiyor. isimlerini faklı karakterlerle şekilli yazabilen arkadaşlar yardımcı olurlarsa çoook seviniriz !

  • HARUN DONAT diyor ki:

    harun

  • muhammet diyor ki:

    yaa bnm face isim degiştiremiyom nsl degişecem 4 tane isim degişmişim artık degişmiyor

  • kübra diyor ki:

    ya merhabalar ismimi şekilli yazmak istiyorum ama onay sisteminin amk kabul etmiyo yardım edin…

    ULAŞMAK İÇİN:::

    spoiled__-__princess@windowslive.com

  • ömer diyor ki:

    okeyde yazı yazamıyorum

  • mustafa diyor ki:

    arkadaşlar benim 2. adımı değiştirmek istiyorum ama hakkım dolmuş sanırım olmuyor kaldırmaya çalıştım yıne olmadı ama yinede değiştrmek için bi çözüm yolu vardır mutlaka bana yardımcı olabilecek birisi varsa lütfen bana ulaşsın
    facebook.com/ErsquTerjuNqe
    şimdiden teşekkür ederım .

  • berfin diyor ki:

    mraba bnm facede ismimi deqiştrmek isitoyorum ama maksımum dolu dio bunun için ne yapabılırım bunn bir yolu yok mu

  • berfin diyor ki:

    mrb facede isimm deqştrmek ıstıyorum ama maksımum dolu dio bunun baska bir yolu yokmu deqsrmem laazım ismimi lutfen yardım et admın

  • serkan diyor ki:

    meraba facebook adımı degıstrmeye tıklıorum ama ıkıncıll adı degıstr varr normal adı degıs yok neden acaba ? şimdiden tşk

  • RéMzİ DéMiRßa$ diyor ki:

    hayat çok anlamsız

  • RéMzİ DéMiRßa$ diyor ki:

    lapam belam hayat sevdam kadar bitmer

  • RéMzİ DéMiRßa$ diyor ki:

    spr bi yazı

  • ßy_inanilmaz diyor ki:

    mrb facebook ismini ßy_inanilmaz yapıcam ama olumuyor nasıl Yapabilirim ?

  • hayrettin diyor ki:

    çok güzel

  • çağla diyor ki:

    Allah sizden razı olsun sağ taraftaki yer dedeiniz ya oradan buldum çok teşekkür ederim çok sağolun .

  • mehmetcan diyor ki:

    ismimiyalasmklşasmd

  • fatoş önçırak diyor ki:

    fatma gül

  • İREM diyor ki:

    olmuo hep geçersiz karekter içeriyor .. :(

  • İREM diyor ki:

    dio

  • murat diyor ki:

    ismimi şekilli yazınnn

  • EfkarLi Jocuk diyor ki:

    GZL İSİM HEE :)

  • tuğçe diyor ki:

    ben feste ismimin yanına yazı yazmak istiyorum bunun için ne yapmam gerekiyor .

  • www.facebook.com/murat.c99 diyor ki:

    hesab ayarlarından isim ayarlarına gel ordan ikinci ismi yaz yani isminin yanına ne istersen yazmış olursun :D kolay gelsin

  • Dilara diyor ki:

    Lütfen bu mesajı dikkate alın ve cevaplayın …
    Facebookta diğer ad bölümüne ” Ω ” .. vb şekiller koymak istiyorum ama adda geçersiz karakterler var diyor .. Nasıl yapacağım ?

  • Hakan Tanır diyor ki:

    Arkadaşlar lütfen yardım edin acilen facebook ad değiştirmem lazım öneri vermek isteyen şuraya mesaj atabilir acilll http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn

  • Ââ Ali diyor ki:

    ben sekilli betül yazısı alcam

  • CuMa GaZi-aNtEpP diyor ki:

    isimlerimi şekil yapmak istiyorum ama olmuyorr:::

Yorum Yapın!

Yorum ekleyebilir yada yazı için geribildirim gönderebilirsiniz. Bu yazı için yorumlara abone ol subscribe to these commentsRSS.

Yorum içerisinde kullanabileceğiniz Html tagları:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Yazıya yorum yazdığınızda yorumunuzun hemen yanında bir Gravatarınız yayınlanacaktır. Hani benim Gravatarım?.