Ayak Kokusu Nasıl Giderilir

ayak kokusuYaz mevsimi ile birlikte dertlerde ard arda geliyor işte bi sorun ve çözüm yolu sürekli ayakta olanlar ve ayakkabısını çıkaramayanların başından eksik olmayan ayak kokusu herker nefret eder sanırım işte ayak kokusunu gidermek için yapmanı gerekenler.

AYAK KOKUSUNA BİRE BİR

Ayağınız kokuyorsa, ılık çay dolu bir leğene ayaklarınızı daldırın ve her akşam yatmadan önce 10 dakika tutun.10 günde koku diye bir şey kalmayacaktır. Cildiniz yağlıysa banyodan çıkmadan bir çaydanlık çay ile teninizi ovuşturun, balsam vazifesi görür. Eliniz balık ya da soğan kokuyorsa, elinizi demli çayla yıkayın. Uzmanlar, ”Şişmanlar, kalp, sinir, mide ve karaciğer hastaları, romatizma ve nikristen şikayet edenler, böbreklerinde kum veya taş olanlar, yüksek tansiyondan yakınanlar, üremi veya albüminüri olanlar, mümkün olduğu kadar az çay içmeliler” uyarısında bulundu. Çay içenler ile çay içmeyenler arasında, kalp krizi sonrası ölüm oranları da araştırıldı. Çay tüketimi fazla olanlarda, çay tüketmeyenlere oranla yüzde 44 daha az kalp krizi nedenli ölüm görülüyor. Bir haftada 14 bardaktan daha az çay tüketenler ise, hiç tüketmeyenlere oranla yüzde 28 daha az kalp krizi sonucunda ölümle karşılaşıyorlar.



Bu Haberi gezenler bu haberleride gezdi:
Ayak Kokusu Nasıl Giderilir Facebook'ta Paylaş
Ayak Kokusu Nasıl Giderilir yazısında telif haklarına ve yasalara aykırı bir bilgi veya link bulunuyorsa lütfen buradan iletişime geçiniz.

31 Yorum »

  • erdal diyor ki:

    şiddetli bir ayak kosundan çok şikayetçiyim.acaba bu uygulama ne kadar işe yarar?daha doğrusu kesin çözüm getirirmi?ben ayağı çok terleyen biriyim.buna rağmen etkili olurmu?sorumu cevaplarsanız çok memnun olurum.şimdiden teşekkür edrim.

  • onur diyor ki:

    valla kardeş benim kadar kimsenin ayagı kokmaz herhalde.deneyeniniz varmı.bu yontem etkili olurmu aceba.cevap yazarsanız sevinirim.

  • meltem diyor ki:

    esımın ayakları cok kokuyordu ayak kokusunu gıderen bı tabanlık varmıs (sahıbı…com dan buldu adını tam yazmıyorum reklama gırmesındıye)onu kullandıktan sonra ayakları kokmadı
    eşimin ayakları cok agır kokardı 1 gunde tamamen kokunun ortadan yok olmasına cok sasırmıstık
    ayagı kokanlara duyurulur darısı basınıza

  • cem diyor ki:

    benim size basit bir onerim var.size yakin bir eczaneye gidin ve school spray alin,her gece dus aldiktan sonra ayaklarinizi iyi durulayip sprayleyin.sonuc kesin cozumdur.

  • ali diyor ki:

    ayaklarım yaz kış hap terliyor kokudan kendimde rahatsız oluyorum eczanedeki bütün ilacları danadim olmuyor kına yakıyorum 1 hafta sonra gene koku devam ediyor bunun icin ne yapmalıyım.?

  • arcunMDN diyor ki:

    arkadaş bnmde ayaklarım kokuyor bazen evlere falan gıdıoruz cok rahatsız oluorum kendımı bıan once dısarı atasım gelıo bı ara sprey kullanıyordum bı gun etkılı oluyordu aylarca kullandım sonuc gene aynı gecmedı KESECEM AYAKLARIMI BALTAYLA anasını satıyım :(:(:(:(

  • KERİM diyor ki:

    arkadaşlar geçen bir yerde okumuştum akşam eve döndüğünüzde ayakkabılarınızın içine karbonat dökün ertesi gün ayakkabıları giyeceğiniz zaman gece koydunuz karbonatı içinden çıkartın giydiğinizde gün boyu öle bir sıkıntı çekmezsiniz… belki yardımcı olur düşüncesiyle

  • recep diyor ki:

    arkadaşlar benim ayaımda koku falan hiç yoktu ama terleme vardı askere gittim askerdeki ayakkabılar yapay biri deriden olduğu için ayaklarımı daha berbat halde getirdi mantar bile cıktı mantarı yok ettim ilaç kullanımı sonrasında ama koku gitmiyo arkadas ablamın evinde bile rahat değilm benide rahatsız ediyo bir ortamda oturamıyorum dahi iyi bir fikriniz varmı lütfen….

  • Sinan diyor ki:

    Arkadaşlar, bilmiyorum nasıl bi değerlendirme yaparsınız ama ben 3 yıllık ayak kokumdan 1 hafta içerisinde komple kurtuldum. Siz benim kadar şanslı olabilir misiniz bilmiyorum yaklaşık 1 yıl önce Marmara üniversitesinde Alper isimli bir kimyager çocukla tanıştım. Derdimi söylediğimde ben bu işi yapıyorum dedi ve bana kadem isminde bir ilaç sattı sanırım 40 liraydı. Halen satar mı satmaz mı bilmem değişmediyse numarası 0542 278 30 94’dü kesinlikle arayıp sorun derim. Eğer derdinize deva bulursanızda bana br dua edin yeter

  • özkan diyor ki:

    arkadaşlar en iyi çözüm karbonat ayakkabınız bir miktar karbonat dökğn ve 1 gece beklesin ertesi sabah giyin koku filan kalmayacaktır hadi olaa

  • Eslem diyor ki:

    gece yatmadan önce ayakabiniza karbonat dökün
    sabhda karbonati cikarin vehi ckoku olmaz

  • ali diyor ki:

    slm benım ayaklarım bıldıgınız gıbı degıl resmen les valla. yaz kıs devamlı kokuyor bırturlu kurtulamıyorum. ayagımda yara mantar gıbı vs hıc bır sey yok nedense kokuyor terlık gıysem dahı kokuyor corapsız bıle terlık gıymeme ragmen halen var nasıl bır yontem uygulayabılırım yardım edersenız sevınırım.neler yapmamı onerırsınız.

  • murat diyor ki:

    bi çorap varmış 24 saat giyince 3 ay bir daha kokmuyormuş deneyen varmı nasıl bişey bu acaba

  • salazar diyor ki:

    Benim ayagım çok kokuyor…Nerdeyse ayaklarımı kessem dayanamıyorum…Çare bilen varsa yardım etsin onca doktora gittim..

  • sanem diyor ki:

    Arkadaslar benım erkek arkadasımında ayagı cok kotu kokuyordu..hatta dalgasını bile gectik ama katılıyorumki bu cok kotu bir sorun o yuzden de sıze deniyebileceginiz 3 yontem solıcem.
    1-Bebek pudrası ile ayagınıza masaj yapın.(Her ayakkabı giyiceginiz zaman)
    2-Ayak Spreyi deneyin.
    3-Son olarakta Herkesin bildigi çay suyunu kullanın.(Aksam ve sabahları 10 dakka ayagınızı caylı suda yıkayın ama sonra durulamayın cunku etkisi gecıyor.Ama cay kokusu rahatsız ediyorsa Bitki çaylarını tercih edebilirsiniz.)
    Hepsini bir arada kullandıgınız taktirde ayak kokusuna elveda….:)

  • cihan diyor ki:

    arkadaşlar internet üzerinden satılan ayak kokusunu son reklamlarına kesinlikle inanmayın.hep kandırmaca çorapmış kremmiş yalan benimde sorunum var öbür arkadaşların dediklerini deneyelim …

  • kenan diyor ki:

    Sanem hanım bu dediklerinizi yaparsak belirli bir süre mi yoksa tamamen mi geçiyor. birde öğrenmek istediğim bu kramdi spreydi çaydı bunları ayagımıza uygulayacagız ya ayakkabıya. Ayrıca benim ayaklarım terlik giysemde yanıyor ve tüm gün bacak ağrısına sebep oluyor bu konuda önerisi olan ayakkabıyı oracıkta cıkartıp atasım geliyor. Psikolojim bozuldu bu yaz döneminde ayak kokusundan.

  • TAŞKIN diyor ki:

    arkadaşlar benim ayaklarım da çok kötü kokuyordu…
    taa ki çay formülünü netten bulana kadar… 1 haftadır her akşam ayaklarımı çayda 10-15 dk bekletiyorum. ben faydasını ertesi gün gördüm… hatta spor ayakkabıda sabahdan akşama kadar denemek için hiç ayaklarımı çıkartmadım… sonuç mükemmel… inşallah bir daha böyle kötü kokulu bir sorunum olmaz:)))))

  • Aykut diyor ki:

    Benimde ayak kokusu sorunum vardı ama spreyler işe yaramıo kanmayın o pis spreylere daha kötü kokutuo ayağınızı kesin gitsin xD

  • ısmaıl hakkı diyor ki:

    en ıyısı bır doktora gıdın..bu bır saglık sorunu cunku…herkezın ayak kokusunun sebebı aynı degıldır…lutfen boyle konularda onerı yazmayın….prof dr ısmaıl hakkı yener

  • serdal diyor ki:

    arkadaşlar ayaklarınızı çaya sokunca işe yarıyor ben denedim ve 7 günde hiç bişey kalmıyo ayak kokusundan şikayetçi olanlar denesin mutlaka

  • salih diyor ki:

    arkadaşlar bende de çok fena ayak kokusu vardı ama 10 gün boyunca ılık çay tedavisi uyguladım sonuç mükemmel bu arada ayakkabılara da aynı anda karbonat döktüm şimdi ise koku diye bi şey kalmadı haydi herkese hayırlı olsun…

  • nihat diyor ki:

    arkadaşlar benimde ayaklarım felaket kokuyor yaw.ayak ayak değil kanalizasyon mübarek.Kız arkadaşımın evine gidiyorum tam ayakkabımı çıkarıyorum kii acı gerçek:(eve gaz bombası atsan bu denli kokmaz.Lütfen bu olaydan kurtulan varsa çözümünü yayınlarsa sevinirim.Şimdiden teşekkürler…

  • hoyhoy diyor ki:

    ben bugün ayak kokusundan doktora gittim ve terkur diye bi krem verdi.bi tanış bu kremle sorunundan kurtulmuş.ancak intte yaptıgım küçük araştırma teerkur terlemeye karşı eger koku varsa kursept öneriyolar.kurseptte terkur+antiseptik varmış. ayrıca ben bu karbonatı denedim daha önce ve faydasını görmedim maleseff:S terkur işe yararsa buraya yazarım tekrar..hepimiz kurtuluruz inş.

  • işte size çözüm diyor ki:

    Kesin Çözüm

    Bir leğene ayaklarınıza kapatacak kadar su doldurun ve 1 çay bardağı sirke ekleyin yarım saat 45 dk bekletin 15 günde bir yaparsanız sonuç alısınız
    Zaten yaptığınızın ertesi günü sonucu göreceksiz.

  • işte size çözüm diyor ki:

    bana teşekkür edeceksiniz hemen etki ediyor 1 defa yapmanız 15 gün etkili oluyor kime dediysem etkili oldu geçmiş olsunnnn

  • Mehmet diyor ki:

    Arkadaşlar ayak kokusunun sebebi söylendiği gibi bakteriler. Yazın özellikle çok kokanlar.Şunları uygulamalılar.

    1.Madd imkanlar ölçüsünde kaliteli ve havadar bir en iki ayakkabı olmalı.
    2.Hergün değiştirerek ayakkabı giyilmeli.
    3.Çorap mutlaka günlük olarak imkan varsa öğlenleri dahil değiştirilmeli.
    4.Anti bakteriyel tabanlıklar satılmakta.Bunlardan ayakkabıya takılmalı.Belli bir zaman sonra kokmaya başlar ise tabanlık sıcak su ve antibakteriyel sabun ile yıkanmalı ve güneşte kurutulmalıdır.
    5.Ucuz ayakkabı giyilmemelidir.Çünkü otür ayakabıların deriler iyi tabakalanmamış, kalitesiz ve kötü kimyasal boya kullanılıyor.

  • Murat diyor ki:

    Kardeşlerim inanın ayaklarım leş gibi kokardı.. evdekiler ve arkadaşlarım söyleyemezdi ama cidden çok rahatsız olurlardı.. Ama namaza başladıktan sonra kokudan eser kalmadı.. Günde 5 kere abdest kokudan eser bırakmıyor.. Tabi günahtanda.. Tavsiyemi şiddetle dinleyin kardeşim.. Huzur İslamdadır…
    Biiznillah..

  • KENAN diyor ki:

    arkadaşlar burada yazanlara bakmayın siz.şu dünyada ayakları kokan sadece bayanlardır.bu bilimsel olarak da kanıtlanmıştır.kadınların ayakları en berbat kokan onlarınkilerdir.buu yüzden endişe etmeyin. bence bayanlar düşünsün ne yapcağını

  • cansel diyor ki:

    kenan sana hiç katılmıyorum insanları yanlış bilgilendiriyosun.Hem ayağın kokmuyoduda neden bu siteye girdin.Lütfen bu yorumunu kendi adına konuş.

  • melody diyor ki:

    bence kenen sadece kavga olsun diye dushuncelerini belirtmish

Yorum Yapın!

Yorum ekleyebilir yada yazı için geribildirim gönderebilirsiniz. Bu yazı için yorumlara abone ol subscribe to these commentsRSS.

Yorum içerisinde kullanabileceğiniz Html tagları:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Yazıya yorum yazdığınızda yorumunuzun hemen yanında bir Gravatarınız yayınlanacaktır. Hani benim Gravatarım?.