2012 Aöf Bütünleme Soruları Sonuçları

2012 Sonuçları Öğren, 8-9 eylül 2012 Açıköğretim Büt sonuçları soruları

Anadolu üniversitesi tarafından 8-9 eylül 2012 tarihlerinde yapılan bütünleme sınav sonuçlarını sitemizden öğrenebilir sınav sonuçları hakkında düşüncelerinizi yorum yaparak bizlerle paylaşabilir tartılşabilirsiniz.

Sınav sonuçları henüz  açıklanmadı fakat  sınav sonuçlarının 28 Eylül Cuma günü açıklanması bekleniyor. Tahminimce 28 eylül cuma günü kesin açıklanır çünkü aöf kayıtlarıda şuanda başlamak üzere

Sınav sonuçlarını öğrenmek için yazının devamına tıklayınız.

Sınav sonucu için buraya tıklayınız

Teknoloji ve haber bilgi siteniz tr-security.com ‘u takip etmeye devam ediniz.



Bu Haberi gezenler bu haberleride gezdi:
2012 Aöf Bütünleme Soruları Sonuçları Facebook'ta Paylaş
2012 Aöf Bütünleme Soruları Sonuçları yazısında telif haklarına ve yasalara aykırı bir bilgi veya link bulunuyorsa lütfen buradan iletişime geçiniz.

35 Yorum »

  • selim diyor ki:

    Slm link değişimi yapabilirmiyiz. Teşekkürler

  • izonova diyor ki:

    arkadaşlar bugün saat 15,00 sonuçlar açıklanacak ama bence saat 14,30 dan pc başında bulunup siteye girmeye calışın oldukça fazla bi yoğunluk olucak hatta bu yoğunluktan dolayıda yarın bile görebiliriz sonuçları..

  • bahar diyor ki:

    yaa hani sonuçlar açıklanacaktı ???? bugün 26 eylül halen yok

  • bahar diyor ki:

    yaa hani açıklanacaktı. 26 eylül saat 16 halen sonuç yokk

  • ergin diyor ki:

    ARKADAŞLAR BUGÜNDE AÇIKLANMAYACAK BOŞA BEKLEMEYİN:-)

  • SUDE diyor ki:

    ALLAH BELANI VERSİN AÖFFFFFFF MİLLETİN HAYATIYLAN OYNUYOLAR AÇIKLAYIN ARTIK LANET OLSUN SİZİN GİBİ SİSTEME ÜSTELİK MEZUN OLDUKDAN SONRA MEZUNİYET BELGESİ VERMEYEN TEK ÜNİVERSİTE RAZİLLİK YAAAAAA SİNİRİMDEN BİLGİSAYARIN TUŞLARINI KIRACAM YA 3 GÜNDÜR BEKLİYOZ

  • sade diyor ki:

    aynen sude aynen

  • usafa diyor ki:

    allah herkesin yardimcisi olsun

  • GÜLER diyor ki:

    MEZUN OLDUKTAN SONRA MEZUNİYET BELGESİ VERILMIYORMU??? AAA O NEBICIM İŞ BİS BOŞA MI OKUYORUS BE…

  • nuray diyor ki:

    sudecim bela okumakla az bile yaptın ben resmen küfür etmek istiyorum inanılmaz gerildim son sınıfteyım bütün derslerimi vermem gerek hergnüm stresle geçio sayelerinde bukadarda olmaz yav

  • ceyda diyor ki:

    bunlar insanı kanser eder arkadaşlarrr.bu kadar berbat bir sistem yoktur yaaa…..

  • songül diyor ki:

    arkadaşlar bütünleme sonucları ne zaman acıklancak kacgün oldu merak edıyorum nezaman acıklancağını söylersınız cok sevınırım

  • songül diyor ki:

    gercekten mezuniyet belgesi vermıyolarmı arkadaslar

  • songül diyor ki:

    arkadaşalr bütünleme sonucları ne zamn acıklancak lütfen bişey söyleyin

  • syz diyor ki:

    niye sonuçları açıklamıyolar ki 25 eylül diye söylemişler bi de Allahım ya

  • lemel diyor ki:

    28 eylül 2009 saat 13:20 hala ses yok:(:(

  • emre diyor ki:

    yav arkadaşlar aöf sonuçları belli oldumu

  • sümeyye diyor ki:

    nihayet sonuçlar açıklandı we geçtim….

  • özge diyor ki:

    offff ama artk ya açıklansn kriz geçiriyoruumm:(

  • can diyor ki:

    arkadaşlar açıköğretimdeki ilk senem. 3.sınıftayım. 2 dersten geçebilmişim sadece. o yüzden sınıf tekrarı yapıcam. askerlik açısından sorun olmuyor herhalde. ilk senem olması dolayısiyle. açıklama yaparsanız sevinirim.

  • naz diyor ki:

    ya arkadaşlar butunlemeye üç dersden grdim ikisini vermişim tek dersten almışım…acaba tek ders için muafiyet varmı yada af yasası filan..(nette böle bi bilgi okumuştum da ama geçen yıla aitti..bilgilendirirsenz sevnrm..bi ders yüzünden bi yıl boşa geçsn istemiyorum

  • NİLGÜN diyor ki:

    dört dersten girdiğim sınav sonucumda SINAVA GİRMEDİ gösteriyor…bu nasıl bir rezalet….anlamadımm

  • duyguu diyor ki:

    ya bende 2dersten sorunlu olarak geçtimm=( yani bu yılll bu dersleri wermek zorundayıızzz nazz geçemzsn sınıf atlayamzsn malesef…!!!

  • derya diyor ki:

    ya arkadaşlar sınav sonuçlarını nerden öğrenicem

  • Ramazan diyor ki:

    2 dersden geçdim şimdi ne olacak tekrar mı kayıt gerekecek tekrar kayıt yaptırmam imkansız sınav sonuç sayfası ne zaman silinir biran önce silinmesini istiyorum

  • wel diyor ki:

    amk ınsan soruları verır

  • oğuzhan diyor ki:

    çooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel değil aslında değişebilir hıı bide insn soruları verir ln

  • BURHAN ŞAHİN diyor ki:

    ben işletme 4. sınıf öğrencisiyim bu kadar berbat bir sistem olmaz yaaaa sınavları berbat uyguladıkları eğitim sistemi berbat bu böyle gitmez benim düşüncelerim böyle TEŞEKKÜR EDERİM .

  • yusuf diyor ki:

    arkadaşlar bana yardımcı olun yoksa kafayı yemek üzereyim.ben 2010 4-5 eylulde olan büt soru ve cevap anahtarına ulaşamıyorum.lütfen birileri sesimi duysun.bana detaylı açıklama yapsın şurdan ulasırsın dıye noooooooooooooollllllllllluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  • hilal diyor ki:

    yusuf kardeşim
    sınav sorularını aöf e öğrenme portalından öğrenebilirsin
    sisteme tc numaranla gir
    önüne bir sayfa açılacak o sayfada üç stun var birincisine sınav soruları de diğerlerine hangi yılın istiyorsan onu işaretle ve aç
    yanlız kitapçık kodlarına girdiğin sınav soruları sayfasının içinden tek tek alıp çıktıktan sonra
    tekrar cevap anahtarları bölümünden karşılaştıracaksın
    inşallah geçmişsindir
    bende iktisat ikinci sınıf öğrencisiyim ama sonuç kötü gelecek sanırım

  • alev diyor ki:

    arkadaşlar ben mayıs ayında olan sınavda okumadan 2 dersi işaretledim fakat ilk sınavdan aldığım notu aldım 2 dersten acaba yanlışlık olabilirmi bide diploma ile ilgili problem gerçekten oluyor mu

  • HİCRAN diyor ki:

    SLM ARKADAŞLAR BEN AZ ÖNCE ARADIM AÖF Yİ SINAV SONUÇLARININ ELİ KULAĞINDAYMIŞ ÖYLE SÖYLEDİLER GÖZÜMÜZ AYDIN AYNEN BÖYLE SÖYLEDİLER

  • ayşe diyor ki:

    ya bu ne biçim iş ya hala açıklanamadı gitti ya artık sitresten yatamıyoruz artık açıklayın bizde rahatlayalım illaki insanları çileden çıkardıktan sonra açıklarlar bela okusam günah

  • şahabettin diyor ki:

    allah belanızı versin aofffffff bu ne biçim yönetim ya anlamadım gitti bir sınav açıklayacaksınız kendinizide bizleride rezil ettiniz

  • zeliha diyor ki:

    sınav sonuçlarını göstermiyor sadece 1,99 dönem sonu not ortalamasını gösteriyor.çok canım sıkıldı.

Yorum Yapın!

Yorum ekleyebilir yada yazı için geribildirim gönderebilirsiniz. Bu yazı için yorumlara abone ol subscribe to these commentsRSS.

Yorum içerisinde kullanabileceğiniz Html tagları:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Yazıya yorum yazdığınızda yorumunuzun hemen yanında bir Gravatarınız yayınlanacaktır. Hani benim Gravatarım?.